CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

vineri, 30 septembrie 2011

Am poftit toamna in casa...

Pe usa de la intrare am agatat o coronita mestesugarita din nuiele,nuci ,castate,ghinde,panusi si frunze....
In bucatarie am improvizat pentru masa o lumanare din lumanarile de la inviere,un suport ce se stricase,o bucata de panza de la un sac si sfoara...iar cafeluta o servim din cescute cu motive tomnatice...
In sufragerie am improvizat pentru decorul de pe balcon niste tartacute dintr-o pereche de manusi de cand era Teodor bebe ,umplute cu vata,legate cu ata si le-am facut rost de frunze de la rugul de vie care a ajuns pana pe balcon...
Pe canapea ma asteapta pernutele...
Decorul de pe balcon:
Tot aici vreau sa pun si cateva crizantime,dar cand voi avea timp sa umblu prin oras.
In dormitor am schimbat asternutul cu unul cu motiv tomnatic si am umplut o oala cu stuf,in locul unei veze cu flori pentru ca rezista mai mult...
Cam atat deocamdata.O toamna minunata in continuare!Maine-i inceput de octombrie...nu-mi vine sa cred...
Cu drag,Elena.

2 comentarii:

Home made design spunea...

Adevaru e ca toamna asta ne cam inspira si ne obliga sa fim mai creative. Foarte frumoase pozele! Multa bafta!!!

Unknown spunea...

Multumesc si bun venit in vizita:))

Trimiteți un comentariu