CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

marți, 3 ianuarie 2012

Planuri pentru anul ce tocmai a inceput....

Ma bucur ca s-a terminat 2011...pt mine a fost un an destul de dificil...am avut parte de multe incercari...singura si cea mai mare realizare a fost venirea pe lume a lui Teodor!
Noaptea dintre ani nu am sarbatorit-o in mod deosebit...am luat masa impreuna

(n-am gatit nimic special pt ca ne stau si acum sarmalele in gat:))...am avut ciorba de vacuta,o rulada de porc la cuptor cu piure si muraturi,iar la desert am avut un cozonac ce tocmai il primisem si inghetata cumparata)
La miezul noptii am ciocnit un pahar de vin si ne-am uitat la artificii,iar Teodor era in lumea viselor...
Pt anul ce tocmai a inceput mi-am propus si-mi doresc asa:
1.Sanatate si pace sufleteasca:pt noi si pt toata lumea.
2.Sa ma ingrijesc mai mult de sufletul meu si al celor dragi:sa incep si sa sfarsesc fiecare zi cu rugaciune,iar atunci cand Teo doarme la amiaza sa citesc un acatist.
3.Sa fiu mai organizata si mai eficienta:sa ma trezesc cel tarziu la 7.00(sa marturisesc oare ca sunt zile cand dorm pana la 8.30 ? :)) si sa nu mai am parte de seri in care sa cad franta de oboseala,iar in urma mea sa nu se cunoasca mai nimic...
4.Sa-mi pun creativitatea in valoare:)):saptamanal sa lucrez la cate un proiect(croitoreala,scrap si poate incerc si decoupage)
5.Sa ma implic mai mult in afacerile familiei
6.Sa mergem in concediu
7.Sa ma imbrac mai colorat:)):am remarcat cat de mult imi influenteaza starea lucrurile colorate din jurul meu...
8.Sa ma inscriu la facultate
9.Sa-mi pun jaluzele verticale la dormitor si bucatarie
10.Sa fiu mai calma,mai rabdatoare,mai iertatoare!

8 comentarii:

Camelia spunea...

Sa te ajute Dumnezeu sa iti faci tot ce ti-ai propus!

Unknown spunea...

Doamne ajuta-ne,Cami draga!

corina spunea...

ERlena draga mea ma regasesc in gandul 4,7, si 10.
Iti doresc un an cu pace bucurie, sanatate sufleteasca si trupeasca de la bunul Dumnezeu!
Te imbratisez cu drag!

Unknown spunea...

Corina,te pup cu drag.Un an cu folos si voua!

Corina spunea...

La multi ani! Sa dea Dumnezeu sa fii sanatoasa, linistita sufleteste si bucuroasa tot anul! Pentru ca asa vei reusi sa faci tot ce iti propui.....

DulceaMeaCasa spunea...

Iti doresc sa ti se indeplineasca mult mai mult decat atat. Sa stii ca darul pe care l-ai primit te va inalta, inima iti va fii mai blanda, pentru celelalte dorinte...suntem pe aici prin preajma :)Doamne ajuta!

Loredana spunea...

Un an bun sa ai! Sa dea Domnul sa ti se indeplineasca dorintele!

Unknown spunea...

Corina,Oana,Loredana un an bun si voua!

Trimiteți un comentariu