CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

sâmbătă, 24 septembrie 2011

In sfarsit,e toamna...

...desi e trecut de jumatatea lui septembrie,abia azi am simtit toamna in aer;afara e o atmosfera cenusie si sta sa ploua,se aud drujbe la casele din apropiere,in aer e miros de gogosari si vinete coapte,semn ca gospodinele nu stau.Am pregatit si eu cate ceva pentru iarna,saptamana viitoare as vrea sa incerc sa fac si o zacusca de peste si sa pun muraturile.
Abia astept sa termin sa ma ocup apoi si de casuta...am tot strans din parc ghinde ,conuri,castane,am primit aseara un bostan copt bine si "am dat comanda'' de niste porumb...vreau sa incerc sa fac un aranjament pe balcon,acolo unde ne bem dimineata cafeluta.Am vazut ca au aparut crizantemele in piata,o sa aleg si eu cateva.Mi-i pofta de nuci coapte si must,dar nu mai e mult...strugurii s-au copt deja,trebuie doar sa ne facem timp sa mergem sa-i strangem.
Pana atunci va poftesc la o cafeluta tomnatica
Cu drag,Elena

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu