CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

vineri, 24 februarie 2012

Pot totul intru Hristos, care ma intareste

Sunt zile in care ma simt epuizata si coplesita de griji,cum ar fi astazi...e inca devreme,imi beau cafeluta

si o migrena cumplita nu-mi da pace...am atatea de facut astazi...smotru,cumparaturile saptamanale si sa gatesc ...mi-am amintit insa de cuvintele:"Pot totul intru Hristos, care ma intareste."(Filipeni,4:13).Doamne ajuta si un sfarsit de saptamana binecuvantat tuturor!

2 comentarii:

corina spunea...

Elena un indemn tocmai binevenit!!! :)
Astazi o sa ma invart toata ziua in jurul acestui dicton.E cea mai buna arma impotriva lenei, delasarii si a altora dar deocamdata de acestea sunt cuprinsa eu.Spor la tot ce ti-ai propus!
O zi minunata si tie!

Unknown spunea...

Corina,de migrena n-am scapat nici cu 3 pastile de antinevralgic,dar lenea am invins-o:))

Trimiteți un comentariu