CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

marți, 15 noiembrie 2011

Inceputul postului Nasterii Domnului...

"Firea trupului fiind surda, oarba si muta, nu te poti intelege cu el decat prin osteneala si foame, acestea insa trebuie conduse dupa dreapta socoteala, ca sa nu dauneze sanatatii. Acestea il imblanzesc, incat nu se mai tine vrajmas lui Dumnezeu. Rugaciunea si postul scot dracii poftei si ai maniei din trup. Foamea imblanzeste fiarele."  Pr. Arsenie Boca 

Am ajuns,din mila Domnului , in prima zi a postului Craciunului...Inspirandu-ma de la Irina am sa incerc sa concep in fiecare saptamana cate un meniu...ieri am cumparat cele ce mi-au mai trebuit,insa incerc sa consum cat mai mult din proviziile de la congelator si din camara.Pt saptamana asta ,avand in vedere ca noi  luam o singura masa impreuna,acu' ca-i ziua mai scurta pe la ora 15-16 mi-am propus asa:

Marti:ciulama de ciuperci cu mamaliguta 
Miercuri:supa-crema de legume cu crutoane 
Joi:musaca de cartofi cu soia si muraturi 
Vineri:ciorba de legume si cartofi copti cu margarina si sare 
Sambata:fasole scazuta cu muraturi
               iahnie de fasole cu paine prajita
               prajitura cu gris 

Sambata gatesc mai mult sa fie si pt duminica si neaparat ceva dulce.
Dimineata , de obicei,bem cafeluta si gustam niste biscuti,prajiturele ceva...ziua mai rontaim seminte,alune,nuci,fructe(acu' avem un sac de mere de dat gata ca incep sa se strice)...seara bem un ceai cu miere,lamaie,paine prajita cu dulceata sau zacusca. 

Post usor,fara de ispite si cu mult folos duhovnicesc!

2 comentarii:

Mariana spunea...

Mulţumim! Post cu bucurie îţi doresc şi eu!

Unknown spunea...

Multumesc,Mariana!Imbratisari.

Trimiteți un comentariu