CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

luni, 30 ianuarie 2012

Reorganizare !!!

De ceva vreme am inceput un amplu proiect de reorganizare si asta pentru ca am ajuns sa nu mai suport sa nu am timp liber ...si mai ales timp pentru a-mi indeplini toate indatoririle mele...
 
Am studiat-o pe Flylady, insa am ajuns la concluzia ca la mine nu merge...am citit-o si pe Irina si pe Adriana si m-am bucurat sa vad ca ele au rezultate...
Astfel am ajuns la concluzia ca am nevoie de propriul meu plan de bataie...Am zis amplu deoarece ma voi ocupa atat de reorganizarea casei(ordonarea si sortarea lucrurilor),cat si de cea a timpului(necesar ficarei sarcini).
Deocamdata ma aflu in faza de identificare a problemelor si de gasire a solutiilor...
Va urma...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu