CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

miercuri, 1 februarie 2012

Februarie...

...ultima luna de iarna(adevarata!)cu zapada si ger...


Zile importante ale lunii februarie:
  •   2-Intampinarea Domnului
  •   8-Sf.Mare Mucenic Teodor Stratilat
  • 10-Teodor,1 an si 1 luna
  • 13-examenul sotului
  • 17-Sf.Mare Mucenic Teodor Tiron
  • 18-Mosii de iarna
  • 27-inceputul Postului Mare
  • 29-aniversarea surorii mele
Pentru luna asta mi-am propus sa ma ocup de reorganizarea dormitorului si a unui hol micut(de la intrarea in dormitor) in care vreau sa amenajez un coltisor de rugaciune...pana acum cotisorul de rugaciune era in sufragerie,insa simt nevoia de mai multa intimitate si mai ales vreau sa scap de polemici cu musafirii veniti in vizita(am afost de curand intrebati de cineva venit in vizita ce religie suntem de avem atatea icoane pe pereti!?) ;  mai vreau sa-mi fac timp sa-mi cos o fusta(am de mult un material care asteapta,mi-am facut si un tipar in minte,sa vedem ce-o sa iasa?!) si sa fac martisoare pt cei dragi...
Citesc"Si tu poti fi Supernanny" ,a Irinei Petrea si Ghid practic pentru cresterea copilului pana la 5 ani.
  Un februarie cu pace si bucurii!...si cat mai putin geros!...sau de ce nu,sa vina primavara?!

                                                         sursa foto:google

4 comentarii:

corina spunea...

Elena si eu in salon nu am decat icoane.
E bine daca doresti sa ai un colt al tau mai intim pentru intalnirea cu Dumnezeu.Cat despre musafiri gandesc ca ei trebuie sa se adapteze.....

corina spunea...

La sfarsit sa ne arati fusta si bineinteles martisoarele!!! :)))))

Iasmin spunea...

http://ininimamea.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award.html

Premiul meu,de la inima mea, catre inima ta! Te imbratisez cu drag !

Unknown spunea...

Corina,arat,arat numa' sa-mi ajute Domnu' sa fac !
Iasmin,am primit cu bucurie:))

Trimiteți un comentariu