CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

miercuri, 18 aprilie 2012

Hristos a inviat!

...cu intarziere si scuzele de rigoare.

Mi-ar fi placut tare mult sa am icoana de mai sus....poate pana la Pastile viitor o sa fac rost de ea?!
Pentru mine a fost al doilea an in care,din pacate,n-am participat la slujba de Inviere...am racit rau de tot si eu si Teodor,iar ploaia rece si marunta din noaptea Sfanta a facut imposibila prezenta noastra fizica la slujba...cu sufletul am fost acolo insa!Am ascultat slujba la Trinitas,la 12 noaptea am deschis larg fereastra sa ascult batand clopotele Invierii si am cantat singurica,prin casa,"Hristos a Inviat!".Teodor a dormit,sotul a fost la slujba de unde s-a intors catre ziua cu Lumina Sfanta,care arde si acum in candela din casuta noastra...M-a surprins placut  faptul ca s-au mobilizat preotii astfel incat lumina adusa de la Sfantul Mormant sa se raspandeasca in toate bisericile pana la 12 noaptea(cel putin in zona noastra asa a fost! ).
Nadajduiesc sa fi avut toata lumea sarbatori cu bucurie!Doamne ajuta!

2 comentarii:

Mariana spunea...

Adevărat a înviat!
Sănătate multă, să vă întremaţi repede după răceală!
Te îmbrăţişez!

Loredana spunea...

Hristos a inviat!

Trimiteți un comentariu