CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

luni, 9 aprilie 2012

Mai e atat de putin pana la Marea Sarbatoare...


Dupa ce ieri am petrecut o zi minunata la biserica,in ciuda ploiii  si a lapovitei de afara , astazi am purces la cumparaturi din dorinta de a evita aglomeratia din ultimile zile.M-am consultat cu sotul,am stabilit meniul,am intocmit lista de cumparaturi si...tocmai ce ne-am intors epuizati((:Am cheltuit 250 de lei...mai avem de luat un suculet(facem o exceptie) si paine;vin avem din productie proprie.
Meniul este urmatorul:
Aperitive:-salata boeuf
                -drob de pasare
                -cheg-aperitiv
                -crochete
                -oua umplute
                -oua rosiii
Ciorba de perisoare cu smantana si ardei iute
Sarmalute in foi de vita cu smantana
Pulpe de pui  cu garnitura de cartofi si ciuperci la cuptor si salata de sfecla rosie si hrean alaturi
Tort kinder-pingui

Fara pasca si cozonac  pentru ca o sa gustam la bunica.Voi ce v-ati gandit sa puneti pe masa celor dragi?Eu una oricat de mult m-as stradui sa simplific meniul de sarbatori,nu-mi iese....dupa post simtim nevoia sa gustam cate putin din toate.

Pana la Marea Sarbatoare,sa cautam insa a face din saptamana ce ne sta inainte un nou prilej de a pune inceput bun vietii noastre duhovnicesti.
Doamne ajuta.

2 comentarii:

corina spunea...

Buna Elena, eu voi face un meniu simplu.O supa de taitei de casa si sarmale. Cred ca voi face o tura de eclere si asta e tot.Bineinteles si ouale rosii.:)
Oricum noi nu avem liber:(( asa ca...
Iti doresc sa ajungeti cu bine Sfintele Pasti! :))

Loredana spunea...

Sa stii ca nici noi nu simplificam prea mult meniul, facem din ficare, doar cA in cantitati rezzonabile, fara excese. Si facem pasca din branza, smantana, ciocolata, fara alte dulciuri suplimentare.

Trimiteți un comentariu