CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

marți, 14 februarie 2012

Valentine's day-ul nostru:))

N-am "sarbatorit" niciodata de Valentine's day;sambata,sotiorul meu a plecat din localitate pentru o saptamana(pentru prima data!)...numai ca dorul de noi l-a facut sa se intoarca luni seara,chiar daca asta inseamna ca va trebui sa mai faca vineri un drum pentru a termina de rezolvat treburile...daca tot s-a intamplat acu' m-am gandit sa-i fac si eu o surpriza,asa ca dimineata am sevit cafeluta din cesti cu inimioare:)) si alaturi i-am "furisat" o inimioara improvizata,decupata de pe o cutie de lapte praf,i-am adaugat o fontita si un biletel pe care am scris un citat al Sf . Grigorie de Nazianz : "Celor ce iubesc cu adevarat,viata-ntreaga li se pare o zi"
A fost o pata de culoare in albul intins al iernii  si ne-a readus zambetul pe chipuri:))

3 comentarii:

Loredana spunea...

Ma bucur pentru voi!
Sa ai o zi minunata!

corina spunea...

Elena un gest deosebit! Si ai ales un citat tare frumos!Sa fiti iubiti si sanatosi de Cel care ne iubeste pe toti!

Unknown spunea...

Va multumesc dragutelor:))

Trimiteți un comentariu